Isnin, 6 Ogos 2007

SEJAK ‘KAU’ TIADA DI SISI KU

Aku sengaja guna tajuk tu kat entri aku hari ini...sebab dia juga merupakan antara ’sesuatu’ yang terlalu hampir dalam kehidupan kita seharian...malah kita sayang dia. Jika sebelum ini aku pernah juga menghadapi saat ketiadaannya...hampir sebulan aku berpisah dengannya...windu rasanya.

Tapi masa itu...aku tahu dia akan datang semula kepada ku...ohhh ! lega rasanya.

Kali ini keadaan yang sama aku rasai semula...bukan maknanya aku berduka lara cuma terasa akan ketiadaanya mungkin untuk selamanya...

Sedikit kerumitan terasa sebab sudah sekian lama aku hidup bersama dengannya, ketika ini ’dia’ tiada disisiku dan di saat aku memerlukannya aku seperti kurang upaya...erm ! makin terasa pula pengaruhnya dalam kehidupan ku...atau mungkin juga dalam kehidupan kita.

Kata orang patah tumbuh hilang berganti...tapi yang di ganti tak mungkin sama...sebab yang hilang itu ada cerita di sebaliknya...bagi ku meskipun ku ganti ’dia’ tapi aku lebih gemar menyimpan ’dia’ bersama – samaku sebagai satu kenangan yang terindah yang pernah membuatkan aku berkongsi cerita suka dan duka dengannya.

Yang baru...? entahlah ! aku pun tak tahu bila akan ada...

Terima kasih kepada kalian yang sudi bertandang ke Teratak ku ini...aku pasti kalian jg tahu...siapa ’dia’ yang aku maksudkan... hehe !!

3 ulasan:

So'od berkata...

apa jenis hp kau itu?

Purpleheart berkata...

Salam,
sabar ya... insya allah patah tumbuh, mungkin yang baru lebih baik dari yang lama..

salam kenalan..

Bayukk berkata...

Salam,

Dr so'od :-
~ Nokia 6270 ( yg biasa jak bah tu )

Akak PurpleHeart

~ Makasih,mudah - mudahan begitu
~ hehe ! salam kenalan juga...:)