Selasa, 14 Ogos 2007

Sekarang Baru Ko Rasa...

Pandan muka...sekarang baru ko rasa. Geram aku selama ini..hahaha akhirnya aku puas hati ...puas di tahap dewa sudah nie...legaaaaaaa...oh dunia lihat lah betapa leganya aku rasa...

Memang patut pun ko kena macam tu, sebab ko adalah orang yang tak sedar di untung...hidup berpura - pura HIPOKRIT...kalau ikut betul memang tak ada tempat ko di muka bumi ini. ( ya ker ?!! )

Cis !!! iklan lah pula...hampeh betul lah....

Hehehe !!! jangan salah faham lak...sebab aku suka tengok Manjalara di Tv 3 tu...bila tengok watak SAHARA tu rasanya memang dia ni BIKIN PANAS...sebab sanggup dia musnahkan keluarganya ( darah dagingnya ) sendiri semata - mata untuk kepentingan diri sendiri...
sampai terbawa - bawa bila aku nampak dia mengacara program 'apa - apa aje'... !@$%*&!

Orang kata apa yang di paparkan di TV tu kita jadikan sebagai iktibar...TAPI apakah cerita yang di paparkan itu hanya imiginasi semata yang diterjemah dan di olah menjadi sebuah cerita atau apakah ianya memang benar berlaku dalam kehidupan kita

kalau 'Ya' jawapannya...???!!!

5 ulasan:

So'od berkata...

ingtkan apa td..
kalau ko benci, maknanya dia pandai berlakon la!

Azhar Ahmad berkata...

Sahara memang tak boleh dimaafkan (kata Farah), sampai suaminya sendiri terbunuh... Bilalah Sahara nak insaf... Zaid pun dah nyawa-nyawa ikan...

Ishhhh sejak bila aku suka tengok manjalara nih... Hohohoho

Bayukk berkata...

salam
Dr sood
Memang aku suka ngan Shila Rusly dari segi lakonan dia...:P

Azhar
aku mula - mula tengok dari awal tapi kadang ada juga yg aku tak nampak...aku nak tau ending nya jak...apa yang jadi ngan Sahara tu...:)

Manja berkata...

Saya rasa mungkin drama sebegini ada berlaku kot dalam dunia sebenar. Sebab dramanya best... hehehe... LOL!!!!!

Kadang2 sampai maki hamun dgn karakternya yang menggeramkan tu.

Walau papun Sheila Rusly Pandai bawa watakynya. Kudos to her.....

Ko bila plak nak nak celebrity? ko kan bercita2 nak nak Artis!!!!! LOL!!!

Bayukk berkata...

hehehe...Manja,

mana ader cita - cita nak jd artis...:P