Ahad, 2 September 2007

Tag Dari Kak Sue

Erm ! aku kena Tag oleh kak Sue...hehehe ! dah 2 Tag Kak Sue bagi...yang satu tu aku lum bagi lagi tapi tak apa sebab aku dah janji ngan Kak Sue aku akan bagi jua TAG tu...dan ini untuk Tag ke-2...

5 benda dalam handbag saya.
( ini tak ader ...hehehe ! )

5 benda dalam dompet@beg duit saya.
1) Kad Pengenalan @ IC
2) Lecen memandu
3) Kad ATM
4) bonuslink Kad
5) Duit

5 benda faveret dalam bilik saya.
1) TV
2) Radio
3) Komputer
4) Katil
5) Bantal kesayangan ku...

5 perkara yang nak saya lakukan.
1) Bawa family pegi melancong...bercuti.
2) Nak sambung belajar...
3) Nak siap kan rumah kat kampung
4) Nak belikan mesin jahit untuk adik aku...
5) Macam Kak sue juga...aku nak kurangkan berat badan...hehehe !!!

5 perkara yang sedang dilakukan.
1) Menyiapkan Tag ni
2) Tengok Melodi
3) Tengok Friendster
4) Sambil makan Mi - Emak masak pagi tadi...hehehe
5) lepak di Teratak ku

5 mangsa Tag seterusnya.
...
erm ! tak ada...hehehehe

Salam hujung minggu...

Tiada ulasan: