Isnin, 11 Februari 2008

Bayu KK a.k.a Habaq 02

Last entri aku pasal Bayu kk a.k.a Habaq sehari selepas bday aku...dan kenapa setelah sekian lama berhari² berlalu baru aku ceritakan semua ini...bha macam mana juga sebab banyak benda yang aku terpaksa lakukan dan aku cuba biarkan saja perasaan aku ketika itu yang tengah hangat menggeram...hehehe !!!

Aku masih ingat dan rasanya kau pun sama juga sebab malam bday ku hari tu kita sembang lama...dan kita cerita banyak benda, kita bercerita tentang kita, cerita tentang masa depan dan segala macam.

Yang buat aku terharu, bila kau sanggup tunggu detik 12 malam hanya kerana kau ingin menjadi orang pertama yang ingin mengucapkannya bday aku. Terima kasih wak, aku hargai sangat².

Plan awalnya kita nak celebrate sama² bday aku tapi oleh kerana kau ada hal lebih penting maka plan kita tak menjadi...apapun, kita hanya mampu untuk merancang Tuhan yang menentukan.

Yang peliknya dan membuatkan aku tertanya² kenapa ek ?!!

Tanggal 05 & 06 Februari 2008 secara tiba² kau langsung tak nak jawab call...sedangkan tiada angin tiada ribut tetiba² jak kau buat begitu. Aku terfikir adakah buat silap dan salah yang aku tak perasan...tapi seingat aku tiada. SMS sebelum itu pun berbalas..tapi tak tau lah.

Bikin Panas !!! hehehe...tapi aku buat dont know jak lah biarlah semua ini dugaan dalam kehidupan.

...bagaikan terbuku dalam hati ku rasa geram yang teramat sangat sebab aku tak suka di buat begitu, namun aku tidak pernah berdendam kerana tiada faedahnya berbuat begitu, ku harap kau mengerti..dan aku akan cuba untuk memahami ...

3 ulasan:

teratai biru berkata...

jika awak benar2 menyayangi dirinya,pandai2 la ambil hatinya...semoga awak bahagia...berkorban untuk org yg kita sayang mmg memeritkan tapi itulah kehidupan..

Azhar Ahmad berkata...

kamu kecewa dengan dia atau dia kecewa dengan kamu....

Bayukk berkata...

entahlah Zar...:p