Khamis, 28 Februari 2008

Susah saya mau cerita...

Aku kena hadir kursus :-

27 - 29 Februari 2008
Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah
( Mini PutraJaya ~ sebelah ngan UMS tu )

Hari pertama : pegi ngan bas...bestnyer sesekali naik ngan bas nie...hehe tak lah tension nak fikir pasal jalan 'jam'...awal aku tunggu sebab dlm email bagi tau tepat jam 8.00 pagi bas akan bertolak terus ke tempat kursus. Check² tak juga pun...biasalah...hehehe.

Opsst malam pula aku kena sambung bertugas di bilik gerakan sampai jam 12.00 malam. Mula² boring juga sebab tak tau nak buat apa, dah lah seorang²...tak sempat nak gi makan. Hujan pula kuat...bestnyer tido time tu...rasa takut pun ada gaks sebab hehehe !!!

Tengok berita...fulamak terasa lama aku tak tgk TV...dah nak dekat jam 11 malam baru kedengaran bunyi kereta Aj...dia kata dia nak datang untuk temankan aku lagi pun dia yang bagi tau aku, aku kena bertugas d'bilik gerakan...tapi mesti korang tertanya² ni kan bilik gerakan apa ek?!!

Hari Ke -2 : Cadang nak bawa keta sendiri lah pegi kursus...lepas tu abis kursus leh gi KK terus ~ hehehe.

Hari ke - 3 : Pagi ada Amanat Pengarah...aku bertugas seperti biasa 'MC' skrip aku lum buat lagi sebab belum dapat aturcara...nie pun nasib baik aku tanya kalau tak, ada yang kelam kabut jadinya nanti hari Jumaat nei...lepas tu petang lepas solat Jumaat semua peserta kursus akan bergerak ke Tempat kursus untuk sesi terakhir iaitu Penilaian kursus...ada exam ! owh tidak...25 soalan objektif...bunyinya macam senang...tungggggu!

Errmm jam di komputer dah menuntukkan jam 1. suku pagi...aku masih lagi berjaga sebab aku kena basuh baju juga malam nie.

Tajuk entri aku tu pun sebenarnya ada kisah dengan kursus nie...Tak sabar nak tengok kawan lama aku masa belajar dulu akan bagi ceramah esok.

Tiada ulasan: