Ahad, 18 Mei 2008

AF 6

Semalam tengok AF seorang² kat umah...dari persembahan pelajar² AF yang best aku rasa malam tu persembahan Toi, ermm tak sangka pula malam tu dia persembahkan lagu 'Kau yang bernama seri' dengan baik sekali. Apa taknya minggu² yang sudah kalau tengok persembahan dia macam tak berapa menyengat tapi betul gak lah kata pengkritik² tu...malam last sebelum ke final nie baru dapat rasa...risau gak dia terkucil...he3x.

Si Lubhan memang sedap suara dia...sebab lain dari singer² yang ada kat Malaysia...time dia nyanyi lagu 'Hanya Kau Yang Mampu' minggu yang sudah tu opening pun dah tak tau nak masuk kat mana...tapi mula dia nyanyi tu dapat jugalah rasa dia nyanyi, sekali sampai part dia 'terkucil' tu terus hilang fell...he3x. Last konsert before final baru² ni pun dia terkucil juga.

Si Stacy memang maintain...dah agak dari awal AF dia tetap akan ke Final gitu juga ngan Nadia. Errmm si Stanley sayang sebab dia punya suara yang baik tapi apa leh buat...mungkin bukan rezki dia kan...

Riz, oklah...cuma minggu lepas time dia bawa lagu sapa ek...erm lupa pula kumpulan dari Indon tu...time tu la dia ada down sikit nasib baik time tu tak ada penyingkiran..itu pun aku dah agak dah tu tak ader penyingkiran...he3x.

Harap² final konsert nanti persembahan finalist AF ni power²...

Agak² nya sapa yang bakal jadi juara ek?!!

2 ulasan:

Purpleheart berkata...

Budak negeri sembilan tu namanya Nubhan. Suka suara dia, tapi selalu terkucil..

Bayukk berkata...

itulah pasal kak, aku yang berdebar bila dia dh nyanyi...