Sabtu, 17 Mei 2008

SELAMAT HARI GURU

Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Guru...terima kasih banyak - banyak pada guru - guru yang pernah mendidik aku masa kat sekolah tadika lagi kat Tadika Beluran, sekolah rendah di SK Kolapis [ 1986 - 1991 ] dan sekolah Menengah di SMK Beluran [ 1992 - 1996 ].

Ingat masa di sekolah rendah dulu...bila kena tanya tentang cita². Aku akan jawab nak jadi cikgu...rasanya kalian juga begitu kan?!

Apapun, masa berlalu cita² pun berubah mengikut peredaran waktu...dan akhirnya aku keja di tempat yang juga berkaitan dengan pendidikan. Alhamdulillah.

erm...kenangan yang paling best yang mungkin tak dapat dilupakan ialah baju uniform sebab sekarang ni bila nampak budak² sekolah dengan baju uniform...alamak macam best pula.

Semoga guru² / cikgu² sekalian akan terus tabah untuk mendidik anak bangsa agar menjadi insan yang berguna pada negara dan keluarga.

Terima kasih cikgu...semoga jasa baik kalian mengajar / mendidik anak - anak bangsa akan mendapat balasan dari NYa. Amin.

Tiada ulasan: