Ahad, 15 Jun 2008

Ambuyat

Perkataan Ambuyat tidak asing lagi bagi ku dan juga bagi sesiapa pun yang pernah mendengarnya, apatah lagi yang pernah memakannya. Ambuyat adalah sejenis makanan...he3x.


muka serius jak kan...sebab first time makan ambuyat...hehehe
yang baju hitam tu nampak teruja sebab dia memang suka makan ambuyat...


aku geram sebab aku tak dapat nak gulung ambuyat tu...tengok macam baju pink tu...Bikin panas...tapi baju ku tu yang mahal ~ kuang kuang kuang...

Harap² akan dapat lagi merasa ambuyat...makan ramai² baru best...

1 ulasan:

teratai biru berkata...

sedapnyer ambuyat....erm.....