Rabu, 18 Jun 2008

Apa Kata Hati

Last Entri aku tulis pada 16 Jun...dan aku tak tahu samada memang 'dia' ada membaca entri itu atau tidak...nak mengharap untuk 'dia' membacanya, aku tak lah mengharapkannya sangat. Tapi mungkin 'dia' ada membacanya...

D'Teratak ini adalah tempat untuk aku bersantai...tempat aku beristerehat dan tempat untuk bercerita tentang apa saja. Macam dulu yang pernah aku katakan...aku akan menulis tentang apa yang aku nampak, apa yang aku dengar dan apa yang aku rasa...tapi bukan cerita direka bagi menyedapkan rasa, ia adalah cerita sebenar.

Mungkin apa yang tertulis itu adalah apa yang aku rasa pada ketika itu...dan pastinya tak sama dengan apa yang aku rasa pada saat ini.

Pada 'dia' aku meminta maaf kalau apa yang aku tulis itu membuatkan 'dia' tidak menyenanginya. Hakikatnya aku tahu 'dia' tak mahu semua ini berlaku, cuma mungkin aku saja yang selalu 'fikir yang bukan²' macam yang selalu diperkatakannya. Mungkin jugalah...

Aku sembunyi macam mana sekali pun, 'dia' tahu siapa aku sebenarnya sebab katanya ini bukan kali pertama.

Dan aku juga mahu 'dia' tahu untuk kesekian kalinya
tak mungkin aku bisa melupakan segalanya seperti mana yang aku 'tulis' pada entri 16 Jun lalu...kerana kita pernah bicara tentang semua ini...

d'mulut berkata "YA" tapi dihati berkata "TIDAK"

'Dia' tahu apa maksudnya...

5 ulasan:

teratai biru berkata...

salam....ni semua adalah dugaan untuk menguji kita.tabah hadapi segalanya...satu hari nnt dia pasti akan memaafkanmu...sabar ok...gudluck 4 our coming semester...

- a z h a r F e y T - berkata...

takpe la cik...
mmng idup g2
eff dah nak bebaik ngan aku...tme aku sangat malas nak lyan dia...biar la kami 1 bilik
cian jgak dia
tapi nsib aku da xda prasaan...anggap macam orang biasa jak...sbb bnda 2 yg tjadi...cuba cik buat gitu...tak payah gduh...ignore jak dia
sbb slagi mana kta bcakap slagi itula bpnjgn...biar GanTUNG!!!

Bayukk berkata...

InsaAllah...biasalah bha nie kan...lumrah kehidupan...:)

jumardi_alkhawarizmi88 berkata...

mmg la begitu kehidupan...
belajar tuk memaafi dan try to make ur life happy...
heheheh :)

Bayukk berkata...

Thanks Jumardi...