Ahad, 31 Ogos 2008

Ku Rasa

Akhirnya saat yang dinantikan oleh semua umat islam di seluruh dunia kini telah pun tiba, tadi lebih kurang jam 8 lebih time dengar berita kat TV3, seperti biasa ada pengumuman berkenaan dengan pengumuman puasa.

Kelam kabut gak aku sebab tak ready tuk lauk bersahur, keta aku tak ada sebab kena pakai. Yati jadi mangsa bawa dia pegi IP. Nasib baik dia ada. Pegi Giant IP ngan Azhar dan Yati. Ramainya orang ...erm rasanya tujuan yang sama juga kot. Untuk bersahur. Apapun, Thanks to Yati. he3x.

Tapi time gini biasanya aku selalu balik kampung sebab nak bersahur hari pertama kat umah. Tapi tahun nie tak balik macam selalu. Sedih gak.

Tadi sempat gak YM ngan Nazmi, sedih sebab tahun nie tak dapat berpuasa sama - sama dan tak dapat beraya sama - sama. Biasanya dia lah yang paling sibuk bangun tuk sahur. Tahun nie sunyi skit sahur aku. Ala kadar jer.

Apapun, kepada semua, sekali lagi selamat menyambut bulan ramadhan.

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

Tiada ulasan: