Khamis, 7 Ogos 2008

Minggu pertama : Bulan Ogos - 01

01.08.08 :

Aku bergegas ke Kelas AC228 d'Fast Track...kelas start jam 6.30 petang. So, lepas solat maghrib aku trus turun. Perut lapar. Clazmate aku mesej...ada kuiz. Bha tambah lagi aku kelam kabut turun pegi kelas.

Aku minta tolong tuk tapaukan makanan. Sebelum keluar aku memang tak kunci umah supaya tapau aku boleh ditinggalkan kat umah. Aku sent mesej just informed dia pintu memang tak kunci. Dan mesej my housemate supaya tak kunci umah.

Then, 7.33 Pm aku terima mesej...di bagi tau tapau aku di letak kat luar umah d'kerusi sebab pintu umah berkunci.

dIng DoNg dIng DonG..marah gak aku sebab makanan bha tu. Rasa tak puas hati. Minta Tolong My housemate tuk ambil tapau tu...alhamdulillah selamat gak tapau aku dari d'letak di luar rumah.

ERmmm...ingatkan benda tu settle dah rupanya tak. Perang SMS bermula...

Abis kelas aku balik terus umah...sebab lapar sangat aku makan tapau yang dibelikan...ERmmm sedap gak sebab ada ayam goreng. Alamak !!! aku tak buat lagi persediaan untuk modul

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



02.08.08

Hari sabtu & ahad aku ada modul Pembangunan Pelajar ngan pelajar² part 03. Seronok juga buat modul ngan durang nie.

Dalam sibuk² bermodul tu, aku lupa sekejap perkara² lain tu...termasuklah 'pasal tapau' tu. He3x.

After lunch aku balik umah...aku tak sedap hati. Call dan mesej tidak berjawab...ini mesti ada yang tak kena.

Then, salah satu mesej yang d'terima.

"stay aware from my life..."

Macam pernah ku dengar mesej ini...TAPI ini bukan kali pertama dia bagi aku mesej sebegini.

Mungkin dia masih marah...jadi biarkan jak dulu, aku bersiap dan turun ke Fast Track kelas Modul aku bersambung jam 2 petang till 5.30 petang.

Esok aku tak tau lagi apa akan jadi...habis modul badan terasa penat sangat dan aku tido awal malam tu.


03.08.08


Naik opis jap ambil sedikit bahan untuk modul bagi group ke dua pada hari ke-2 aku bermodul ngan pelajar part 03.

Pelajar dalam 20 orang, best gak sebab tak lah sesak macam first day...

Abis modul ada pelajar jumpa untuk jadi juri bagi saringan pertandingan Band...tapi aku rasa aku tak larat sebab badan rasa tak sedap dan nak sangat membaringkan diri untuk melegakan otot² yang sedang sakit nie...he3x.

Cerita pasal tapau tu sebenarnya tak habis lagi, sebab masih tak ada respond. Baru nak pejam mata ada pula mesej masuk...d'reply juga akhirnya. Lega ~ alhamdulilah.

Seingat aku dia bagi tau aku nombor aku dia dah d'delete...and kelmarin 02.08.08 adalah last mesej kunun d'hantar. Siap tanya lagi "siapa ni ar? wrong number"

what ever it is...sometimes akan ada saja kesilapan yang 'ter' dan bukan d'sengajakan...So, tiada kata secantik bahasa selain meminta maaf.

Maaf jugalah kalau dia 'ter' baca entri ini...dan bagi rakan² yang menyinggah d' Teratak ini .. macam biasalah inilah sebahagian dari lakaran kehidupan ku yang aku mau dia kekal di Teratak ini untuk aku baca² suatu hari nanti...mungkin ketika itu aku akan tersenyum sendiri bila membaca entri ini.

Esok Isnin aku nak pegi ke Pejabat Pengarah.

Tiada ulasan: