Ahad, 14 September 2008

Kebetulan

Entah napa sejak kebelakangan ini aku suka sangat kacau kamera Hp aku untuk ambil gambar...sekarang ni aktif sangat aku ngan kamera di Hp ku nie. :p

Kemarin lepas kepenatan berjalan dari Karamunsing ke CP ke Warisan Square dan balik CP balik, sampai tak perasan masa nak berbuka dah hampir. Plan nak berbuka di RCH di Karamunsing. Tak jadi.

Alih - alih ngam limpas dekat kedai 'Resipi rahsia'...di tegurlah pula gambar kek yang terpapang di luar kedai tu. Tengok jam dah jam 6 petang. Terus singgah.

Inilah Kepingan² gambar yang aku ambil. Tapi ada "orang manas" aku ambil gambar. He3x.





siap di bagi air sirap lagi [ air merah ]...ermmm






p/s : bukan nak menunjuk² hanya sekadar hiasan d'Teratak ini. Untuk ingatan buat empunya Teratak. Selamat Berpuasa.

7 ulasan:

Purpleheart berkata...

Emm kamu ni buat akak telan air liur aje pagi2, hehehehe..

sila datang ke teratak akak sebab kamu dah kena tag..

Bayukk berkata...

dugaan...hehehe.

bha nanti singgah jap lagi k...

masz berkata...

berliur aku tgk...hahahaha..

N A Z M I E S K I berkata...

yum...yummy....

Sedap rasanya bila nampak makanan macam nie. nasib baik aku puasa....

Bayukk berkata...

salam
Masz & Nazmi..baru gambar tu hehehe.
apapun, selamat berpuasa.

aj_mye berkata...

mana gambar aku

Bayukk berkata...

aik...ada bha gambar ko kat majlis berbuka puasa tu...heheheh.