Isnin, 15 September 2008

Tag d'Bulan Ramadhan


Hari nie awal pagi lagi Kak Su dah bagi komen siap ngan remind aku pasal kena tag...:p

Alhamdulillah, hari ini adalah puasa kita yang ke 15 hari. Jangan lupa solat witir ngan doa qunut. Nanti ada yang terlajak trus ke sujud.

Dan aku nak pass [ kira mangsa lah nie ] kepada :-
  1. Nazmi
  2. Azhar
  3. Jumardi
  4. Usman
  5. Fifi
  6. Roy
Salam ramadhan, teruskan ceria di bulan yang mulia ini.

4 ulasan:

N A Z M I E S K I berkata...

Thanks for the TAG. But i don't understand with Victim. ???? explain sikit boleh? huhu!!!!

afizah berkata...

aarr.. tag? how does it work?? apa mau buat ni.. mcm mana mcm mana

Bayukk berkata...

salam nazmi
'victim' tu kira macam ko pun kena buat macam mana aku kena...hahahah.

Bayukk berkata...

Fifi
tgk jak gambar tu...copy & paste. Lepas tu ko tambahlah ngan ayat² skit lebih kurang ler...:p