Ahad, 4 Januari 2009

Wow !!!

Mungkin agak kelewatan sedikit untuk aku meng'update' gambar ini d'Teratak. Inilah antara rakan - rakan yang ada semasa menantikan ambang Tahun Baru 2009 baru - baru ini.

'Plan last minute' tapi ok.

Tak pegi mana pun malam tu, so kita pun plan lah untuk masak - masak kat umah dan makan - makan sambil tengok TV.

Dan malam tu pun, kami semua tengah menyaksikan rancangan Ally, yang bestnya ada 'orang' tu masuk TV. He3x.

Siap kena sebut nama lagi oleh Ally. Fuh !!! Kontrol terus si Azhar. he3x.

4 ulasan:

Azhar Ahmad berkata...

Uhuhu. Mmg sonok kalu dgn kengkawan ni. Hilang busan. Ahaha.

- a z h a r F e y T - berkata...

aduih~~
jan jeles la
tapi aku jeles ni
kamu makan2 sana~~~
wah
bestnya!!!

Bayukk berkata...

Erm dua nama Azhar - Hehehe.

setuju. sebab best nie bila ngan kawan2.

Bayukk berkata...

Zar...Bha bila lagi leh merasa makan bubur nie...huhuhuh