Selasa, 10 Mac 2009

Part 6 - Trip To Shah Alam ( Akhir )

28 Februari 2009 ~ Semasa perjalanan pulang dari KL ke KK, biasalah kalau duduk hampir dua jam lebih dalam kapal terbang. Pasti rasa boring.

Cuaca pada ketika itu kurang baik. Dan sedikit rasa cemas bila kapal tersebut mula turun dengan cara yang sedikit mengejutkan. Ingatkan aku saja yang merasa keadaan itu. Bila aku perhatikan Salleh dan abang Ramli yang duduk disebelah pun merasakan perkara yang sama. Diam seketika. Yati yang duduk di hujung berhampiran tingkap pun turut kerisauan. Begitu juga Elny.

Alhamdulillah. Akhirnya kami selamat mendarat di lapangan terbang KKIA lebih kurang jam 5 lebih ( petang ).

Gembira.

Masih terasa penat. Esoknya ( 29 Feb ) ada meeting dalaman dan kena hadir. Ingatkan nak ambil cuti sehari sebab terasa benar keletihannya. Tapi tak boleh disebabkan ada meeting.


Pun begitu trip kali ini bersama - sama dengan rakan - rakan yang lain ( JK Ruang ) amat menyeronokkan. Bagi aku secara peribadi lawatan kali ini aku letakkan 'all in one' sebab bukan sahaja aku dapat input untuk JK Ruang malah untuk UPK itu sendiri kerana kesempatan yang ada untuk melihat keadaan di Kampus Shah Alam dan secara tidak langsung akan dapat memberikan aku sedikit gambaran untuk meningkatkan UPK di tempat ku sendiri.

Dan bila diperhati beza memang jauh berbeza antara UPK Sabah dengan UPK Shah Alam. Itu baru melihat di kawasan pejabatnya. Tapi aku akan cuba perlahan - lahan untuk menambahbaik mana yang perlu agar tidak terlalu ketara perbezaannya.

Semoga usaha murni ini akan mendapat sokongan sepenuhnya. InsaAllah.

3 ulasan:

- a z h a r F e y T - berkata...

En kafali...
29 Feb tidak wujud tahun ini~~

Bayukk berkata...

hahaha...lucu pula...a'a lah nak kena buat pembetulan nie...:P

Mak Su berkata...

all the best ! :D