Ahad, 10 Januari 2010

Rancangan Untuk Hari ini

Tepat Jam 7 pagi. Aku terjaga dari tidur.

Plan aku hari ni :-

  1. Cuci Cadar
  2. Pegi Tamu di Gaya Street @ Tamu Tuaran. Jalan - jalan sambil - sambil cari kuih muih tradisi yang memang banyak di jual disana.
  3. Ambil barang adik aku di Inanam.
  4. Kasih botak kepala. Aku pun tak tahu lagi nak buat macam mana sebab memang ada masalah dengan rambut aku yang makin teruk keadaannya.
  5. Nak masuk opis sekejap hari ini sebab ada perkara yang aku nak selesaikan. Jadi Isnin benda tu sudah ada. Nda juga kelam kabut kan.
  6. Malam tengok AJL. Harap² Astro nda buat hal. Jangan servis dipotong sudahlah. He3x.
  7. Susun atur jadual untuk pengajian semester ini.
Kita hanya mampu untuk merancang. Namun Tuhan yang menentukan. Semoga perancangan ini akan berjalan seperti yang dirancangkan. InsaAllah,Amin.

Tiada ulasan: